Pis Yedili 51.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Pis Yedili 51.Bölüm izle
Show Tv ekranlarında yayınlanan ve gençlerin büyük bir beğeni ile izlediği Pis Yedili dizisinin merakla beklenen son bölümü Pis Yedili 51.Bölüm 19 Aralık 2012 Çarşamba akşamı sitemizden izleyebilirsiniz. Pis Yedili 51.Bölümünde Bayrampaşalı ve Cimbom’un başının belaya girmesi damgasını vuruyor. Pis Yedili 51.Bölüm izle, Pis Yedili 51.Bölüm Full izle, Pis Yedili hd izle, Pis Yedili 19 Aralık 2012 izle, Pis yedili son bölüm izle

TEK PARÇA 1

TEK PARÇA 2

TEK PARÇA 3

YORUMLAR Pis Yedili 51.Bölüm izle Hakkında Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Pis Yedili 51.Bölüm izle” filminde 38 Yorum bulunuyor.
  1. yeliz - 2 sene önce demiş ki:

    ya iyide biz daha yeni bölüm göremedik burda eski bölümü veriyolr :@

    • aysu - 2 sene önce demiş ki:

      ya dün verdiler şimdi bulamadım full bölüm ya

    • delal - 2 sene önce demiş ki:

      aynen aysu inşallah bu gün çıkar

    • araf - 2 sene önce demiş ki:

      bu yenı bölumu zaten şekerim

  2. çetin - 2 sene önce demiş ki:

    pardon da bugun carsamba degıl mı neden ben ızlıyemıyorum her sıte sadece fragman verıyo bu normal mı sızce o degıl ulan acaba bu gun salımı hıssıne kapılıyorum sabahtan berı hayır yanı fragman nedır ..

  3. Barış - 2 sene önce demiş ki:

    böyle iş mi olur madem hhiç yayaınlamayın kardeşim ne bu ya bi film izlemek bu kadar zormuu madem hiç atmayınnnnnn dalgamı geçersiniz adam laa

  4. cansu - 2 sene önce demiş ki:

    çünkü dün akşam yeni bölümü yayınlanmadı bir hafta sonraya ertelediler o yüzden ben de çok üzülüyorum dün akşam özetini yayınladılar

  5. fırat - 2 sene önce demiş ki:

    kardeşim biz diziyi istiyoruz fragramı veriyorlar bide eski bölüm gösteriyorlar ha sadece bu sitede değil bütün sitelerde bir dizi izlemek o kadarmı zor kardeşim

  6. nisa - 2 sene önce demiş ki:

    bune ya böyle sitemi olur her sitede fragman veriyorlar …

  7. talex - 2 sene önce demiş ki:

    bu neya kardesim neden dizini erteledilerki?simdi nerden izleye bilirikki 51 bolumu?

  8. orco - 2 sene önce demiş ki:

    ya güzel kardesim lan bu ne ya biktirtdiniz adami ammada berbat oldunuz kamiller bir diziyi bile doru düzgün yayinlamasini bilmiyorsunuz

  9. emre - 2 sene önce demiş ki:

    Bune yaaaa neden bu filmi ertelediler

    • Admin Reis - 2 sene önce demiş ki:

      9 Ocak 2013 Tarihinde yayımlandı Cukka Cukka :)

  10. emre - 2 sene önce demiş ki:

    Bune yaa neden ertelediler bu filmi

  11. elif - 2 sene önce demiş ki:

    aaa bilmiyodum özetini verdiğini off yaaaa evet izleseydik keşke off ya

  12. sevginar - 2 sene önce demiş ki:

    ya ayla niye verilmedi bu dizi

  13. ali - 2 sene önce demiş ki:

    ne bu ya bi diziyi yayinliyamadiniz yaziklar olsun size bi ise yaramiyosunuz okadar zormuydu bi bolumu yayinlaamak gercekten cok yazik dizidende sogdum sizin sayenizde beceriksizler

  14. şevval - 2 sene önce demiş ki:

    saçmalık yaaaa neden full izleyemiyoruz

  15. Meliek - 2 sene önce demiş ki:

    bu ne yaa ???? bi dizinin tekrarina bakalim dedik tek fragman yada baska bölüm -.-’

  16. memo - 2 sene önce demiş ki:

    ne dandik sitesiniz kendinize sitemi diyorsunuz

  17. Sevo - 2 sene önce demiş ki:

    Ben burdan dalicam simdi,bu ne ya 1 haftadir yemeden icmeden carsambayi bekledim laann

  18. Ozan - 2 sene önce demiş ki:

    İnsanları kandırmak hoşunuza mı gidiyor yok 51. bölüm full izle hd adam değilsiniz burada kaç kişi heyecanla bu siteyi açıyor…Bu siteyi ne amaçla kurdunuz..Düzgün yönetemiyorsanız bu işi bilene bırakın yada kapatın burada kaç. kişinin emeğini yiyorsunuz yok 51. bölüm yok öle böle adam değilsiniz bu sitenin sahibi kim ise şurada 3 kuruşluk bir zevkimiz var onuda kursağımızda bıraktınız helal olsun madem öle fragmanı verilecektir öle böle bi bilgi kaynak verin bizde on a göre hareket edelim bunu yapanda tek siz değilsiniz bilmediği halde full izle yazar yazıklar olsun sizin gibi insanlara !

  19. dilay - 2 sene önce demiş ki:

    Uffff full bölüm yooook

  20. Melih - 2 sene önce demiş ki:

    önce dediniz carsamba günü show da sonra dediniz Pazar günu ne alindi simdi orada Yahsi Bati oyniyo off ya niye Pis Yedili 51 bolüm yok.

  21. hüseyin - 2 sene önce demiş ki:

    evet yenı bölüm bir haftadır çıkmış ama izleyemıyoruz .

  22. ilkergs - 2 sene önce demiş ki:

    2 haftadir pis yedili oynamiyor yeni bölüm fragmani varda neden oynamiyo ben bu diziyi cok seviyorum ???

  23. mahmud - 2 sene önce demiş ki:

    bu nediyeeeeee pis yedilini ne vaxti gozduyurem uje 4 heftedi vermiller

  24. cem - 2 sene önce demiş ki:

    her gün fragman gelior ama baslamiyo

  25. cem - 2 sene önce demiş ki:

    anlamadim

  26. Frendly Fire - 2 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar , Muhtemeden Bir Dahaki Hafta Yayınlanacaktır. .02.01.2013 ‘ Günündede Yayınlanmadı , Ama Söylediğim Gibi .09.01.2013 Tarihinde Yayınlanır.Hiç Birinizin Kaygılanmasına Gerek yok . Berkide İzleyemeyenler İçin Veriyorlardır.

  27. kamıl - 2 sene önce demiş ki:

    PC:Bu dediğiniz bilgisayar faresı gıbı bısey mı ?

    OrçO:Allah belanı versın

  28. ada - 2 sene önce demiş ki:

    ya dün oynadı şimdi açılmıyor uff bu eski bölüm bide ya:)

  29. ada - 2 sene önce demiş ki:

    yo yeni bölüm

  30. toroman - 2 sene önce demiş ki:

    “gazetede okudum bu olaylardan kurtulmanın en iyi yolu jigolo bulmaktır” hahahaha

  31. betül - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel cimbom sana bayılıyorum

  32. ece - 2 sene önce demiş ki:

    bi filim izlemek bu kadar zormu yaaaaa 2 sattir açılmıyo ne biçim film bu be yayınlamayacaksanız yayınlamayıninsanları bali bekletmeyin

  33. ayşenur - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel can sana bayılıyorum

  34. f.n - 1 sene önce demiş ki:

    alahim yarebim yaaaaaaaaaaaaaaaaaa.birtane bou fdiziye yourek balamis dik neden dogruo duzgon vermiyuo sonuoz kardeshim yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa